Φεστιβάλ ενδυνάμωσης ψυχικής υγείας στο 1ο Νηπιαγωγείο Αγίας Μαρίνας Τσαλικάκη

Written by on 8 Μαΐου 2025

Την Κυριακή 11 Μαΐου, ημέρα της μητέρας, στο χώρο του Νηπιαγωγείου διοργανώνεται το φεστιβάλ ενδυνάμωσης ψυχικής υγείας, μέσα από το πρόγραμμα Erasmus.
Η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείο Άννα Φρατζεσκάκη είπε στο Ράδιο 98.4 πως περιλαμβάνονται πολλές πλούσιες δράσεις για μικρούς και μεγάλους με στόχο να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα για την αξία της ψυχικής υγείας στην καθημερινότητά μας και τη γιορτή συναισθημάτων
Το πρόγραμμα θα κλείσει με την αδελφοποίηση σχολείων, ένα μουσικό αφιέρωμα στην “Μητέρα”, και μια κρητική βραδιά.
Στις δράσεις περιλαμβάνονται:

Θεατρικό παιχνίδι “ενδυνάμωσης” από τον θεατρολόγο Βελιδάκη Αριστείδη (Α3)
Ρομποτική από τον Στιβακτάκη Βαγγέλη (Α2)
Πειράματα Φυσικής από την Ματαλλιωτάκη Ειρήνη και τον Μαράκη Γιώργο (Α6, Α7)
Messy play από την εκπ/κό Βερτούδου Νάνσυ και την Αστρουλάκη Φωτεινή (Α1 ολοήμερο)
Ζωγραφική από το παιδικό τμήμα “Κοιτάζω και βλέπω” του εργαστηρίου ARTio (Α1)
Δημιουργία ψηφιδωτού από τον Νικόλαο Μανιουδάκη (Α4)
Παρουσίαση σκακιού από τον Πρεδευτάκη Γιώργο (Α5)
14:00 μ.μ. – 15:00 μ.μ. (Α3)
“Το ταξίδι της ψυχικής ενδυνάμωσης”: Βιωματικές δραστηριότητες για παιδιά με την παιδοψυχολόγο – παιδαγωγό Κλινάκη Ελευθερία
15:00 μ.μ. – 16:00 μ.μ. (Α5)
Βιωματικές δράσεις για ενήλικες με τον ψυχολόγο Λουκαδάκη Εμμανουήλ με τίτλο: “Γονείς με δύναμη – καλλιεργώντας την ψυχική ανθεκτικότητα στα παιδιά μας”
16:00 μ.μ. – 17:00 μ.μ. (Α6)
Παιχνίδι Κρυμμένου Θησαυρού με την Ηρώ Μαμαλάκη και την Τσαντάκη Σταματία

17:00 μ.μ. – 17:30 μ.μ.
Δράση φιλαναγνωσίας “Θυμάμαι μόνο ν’ αγαπώ” από την Άννα-Νηπ/γό Στουμπίδη (Α4)
Εργαστήρι μουσικοθεραπείας από το ΙΕΚ Morfi (Α5)
“Για να σε γνωρίσω καλύτερα”: Βιωματική δράση για το παιδί και τον γονέα του, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης
“Για να σε γνωρίσω καλύτερα”: Βιωματική δράση για το παιδί και τον γονέα του, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης από την Αλεξάνδρα Κακουδάκη (Α3)


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Current track

Title

Artist